1 mars 2008

Börjar bli desperat

Usch jag börjar bli desperat snart tror jag. Haft sexdrömmar flera ggr den senaste veckan. Vill bara få leka av mig lite få förföra någon. Jävlas lite. Bara att jag fortf är för kräsen eller kanske för nykter. Jag vet ej. Men fan man vill inte ta vad som helst bara för sakens skull. Men om en vecka är det 6 mån sedan jag fick ligga!


Idag känner jag mig riktigt sugen, men det regnar ute så nej kommer inte gå ut. Korridorsfest här nu. Frågan är om man ska ragga upp någon. När hem så att säga. Har inte sett något lämpligt offer bara och är tillräckligt full för att ta någon ful ha ha ha. Det känns som det var mycket lättare att hitta någon innan. Kanske var jag mindre kräsen då eller så handlar det om mina känslor för honom.


Ska gå ut en sista runda och se om det finns någon raggningspotential här utanför annars tror jag att jag går och lägger mig och försöker somna till ljudet av falsksång och skrik ha ha.

2 kommentarer:

  1. He he det löste sig iaf. Tog en kompis till en korridorare. Hade inte orkat gå ut o ragga o betala o grejer ha ha. Det regnade och jag var trött.

    SvaraRadera