9 mars 2008

Endast intresse från de man ej är intresserad av =(

Skrev ju aldrig att jag snacka med en kille igår på festen innan Han kom till festen. Trevligt var det och han verka intresserad av mig, men jag kände inte så stort intresse av honom, mer än att han va trevlig. Dessutom var jag ju rätt säker på att han skulle komma till festen, vilket tyvärr leder till att jag inte visar intresse för någon annan i hans närvaro heller och när han väl kommit så var ju allt mitt fokus på honom och inte på den andra killen. Lite synd för honom kanske när man inte ger folk en ärlig chans så fort han befinner sig i samma rum.


Fick dessutom den här andra killens intresse bekräftat i eftermiddags när jag var över hos kompisen vars korridorsfest vi var på för att hämta en sak jag glömt. Och han var inte sen med att säga att den här killen tyckte jag var så trevlig, underförstått intresse från hans sida :P Ha ha


Känns bara tråkigt att det säkert kommer bli så nu bara för att jag var off igår så kommer han säkert va intresserad och höra av sig igen, men hade jag hånglat med honom/tagit med mig honom hem så hade jag aldrig hört av honom igen. Blä! De man vill ha skiter det sig med och de man inte vill ha fastnar för en. Tråkigt men sant! Hatar alla spel och det är ingenting för mig. Är jag intresserad tar jag första steget liksom. Förr eller senare kanske det är någon som gillar mig trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar