3 mars 2008

Finns killar som inte gillar att smeka tjejens bröst?

Fundera lite på mitt ligg i fredags för var med om en sak jag inte vart med om tidigare, men det kanske bara var en slump, men iaf störde det mig lite typ. Det kändes typ som han undvek att smeka mina bröst. Försökte föra hans händer dit när han smekte mig osv, men det gick inget vidare.


Klart jag inser att det säkert finns de som inte gillar det eller så, men har verkligen aldrig vart med om det. Man är ju så van att om man hånglar med en kille så brukar liksom nästa steg involvera brösten typ. För visso var det ju en del andra människor i rummet när vi började kyssas så tänkte han var blyg och inte ens våga närma sig det området. Sedan gick vi ju in till mig och inte så mycket hände då heller.


Det var väl iofs inget supersex eller jag har haft både bättre och sämre och själva knullet var väl kanske lite väl mycket egosex för min smak, men iaf så smekte han mig till orgasm efteråt och det var då jag aktivt försökte få honom till att smeka brösten. Ja ja konstigt var det iaf och eftersom jag älskar bröststimulering var det lite störande.

58 kommentarer:

  1. Älskar bröst.3 mars 2008 kl. 21:49

    Näää det var ett ufo du hade hemma. ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag har i alla fall aldrig varit med om något sådant. Alla killar (fasiken, det låter ju mycket) som jag varit med har ÄLSKAT bröst ;-)

    SvaraRadera
  3. måste vart så eller så kanske hans ex inte gilla det eller nåt

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om att smeka en tjejs bröst..Gärna slicka lite också ; )

    SvaraRadera
  5. Mmmm fan jag lyckas visst bara få med mig ufon hem :P

    SvaraRadera
  6. Ja men verkligen. Jag har verkligen aldrig vart med om det. Dessutom har jag ändå lite hylla så jag är van vid att killar intresserar sig för det området också :P Man vill ju inte dra alla över en kam förstås så det kanske finns nån stackare som faktiskt inte gillar det

    SvaraRadera
  7. Älskar bröst fortfarande.3 mars 2008 kl. 21:54

    Ja han kanske är hämmad. Vågar inte ta på bröst. Det bästa som finns är ju att ge en tjej en orgasm genom att bara leka med hennes bröst.

    SvaraRadera
  8. Nja jag tyckte iofs mest det var jag som var stackaren :P

    SvaraRadera
  9. Stackare är helt rätt ord om honom...

    SvaraRadera
  10. Jadu ingen aning speciellt när man inte försöker instruera och typ flytta hans hand dit och han ändå inte fattar vinken. Har aldrig fått orgasm av bara bröstberöring men det skulle va jäkligt nice om det var någon som lyckades

    SvaraRadera
  11. I mina drömmar bits kvinnors tuttar med hajliknande huggtänder, det var därför jag inte vågade smeka dina.Avd: dåliga bortförklaringar.

    SvaraRadera
  12. He he de där tänderna har jag ej sett och jag tvivlar på att mina bröst skulle vara så läskiga

    SvaraRadera
  13. Han kanske körde motorbåten med sin senaste och fick en käftsmäll? Motorbåten är att stoppa näsa och munn mellan brösten och skaka huvudet och låta som en motorbåt. Mycket uppskattat av vissa avarter men aldrig av kvinnor i sexuella sammanhang. Eller inga sammanhang alls....

    SvaraRadera
  14. Du får göra ett nytt försök ; )Kan ställa upp om du vill

    SvaraRadera
  15. Ha ha ha jadu det finns många tänkbara förklaringar

    SvaraRadera
  16. Han var nog trasig om du har kvar kvittot kan du nog lämmna tillbaka han.

    SvaraRadera
  17. Nej är mitt reflexmässiga svarjag har bara varit med om tvärtom dvs bröstfixerade killar :-D

    SvaraRadera
  18. He he mmm låter trevligt ;)

    SvaraRadera
  19. Jag skulle skratta ihjäl mig om ngn körde motorbåten...i rätt bustillfälle å m glimten i ögat.....hahaha

    SvaraRadera
  20. Ja men visst jag trodde faktiskt inte det fanns. Det kanske bara var en tillfällighet eller så gilla han inte mina bröst ha ha

    SvaraRadera
  21. Jo, dina tuttar är läskiga, trro jag.Men om du kommer hit så kan jag ta mig en extra titt om du vill och känna efter om där är tänder.

    SvaraRadera
  22. Jo måste vart så. Nu blir man liksom nyfiken på att ha sex igen och se om det bara var en engångsföreteelse eller inte. Och händer det igen så får man lämna in honom på reparation :P

    SvaraRadera
  23. He he ja de där tänderna kanske bara är synliga för vissa killar :PHan kanske var hög eller nåt och såg syner :PBröstundersökning låter iofs nice :D

    SvaraRadera
  24. Ha ha jo om det var typ ens pojkvän sedan länge som gjorde det på skämt kanske ha ha hamen hade d vart ett one night stand hade man nog blivit så chockad så man inte visste om man skulle skratta eller gråta

    SvaraRadera
  25. Ja, jag utför bröstundersökningar hela veckan, passa på nu när det är två till priset av ett.

    SvaraRadera
  26. Hmm ja det låter ju onekligen som ett bra klippAn offer you can't refuse

    SvaraRadera
  27. Jepp, och priset är detsamma som i förra veckan, skyhöga noll kronor. Men det för att jag är expert. På att ta kafferast alltså.Med tanke på nuvarande väderleken skall man dock se upp för våta regioner längre ner. Det är så lätt att man halkar in i något annat då.

    SvaraRadera
  28. Han låter som en skum människa.. Jag känner ingen som skulle låta bli brösten.. :)

    SvaraRadera
  29. Min pv är ingen bröstkille.. De intresserar honom inte det minsta =(

    SvaraRadera
  30. Nej exakt. Tur jag får detta bekräftat så jag inte tror jag missat någotMen wtf att jag lyckas dra med mig den enda killen som är felkonstruerad

    SvaraRadera
  31. Om man är expert tar man inte extra betalt då?Eller oops det borde jag inte sagt.

    SvaraRadera
  32. Jag kan lägga på 50 % på mitt pris om du vill ha det riktiga expertpriset.

    SvaraRadera
  33. Mums med bröst.3 mars 2008 kl. 22:28

    Kanske skulle visa dig. ;-)

    SvaraRadera
  34. Ok men då finns det iaf andra då :( ..Jobbigt för dig om du gillar det iaf. Men så är det väl med allt som gäller sex. Folk gillar olika saker

    SvaraRadera
  35. he he ja det hade ju inte vart fel :D

    SvaraRadera
  36. blir undersökningen bättre då?Man kanske får en extra present då? :P

    SvaraRadera
  37. Solklart får du en extra present på expertpriset. Skall inte avslöja för mycket men vi kan gå in på djupet lite efter bröstundersökningen och penetrera andra problem och med matematisk potens kan vi säkert få fram en korrekt grammatisk sats till bådas tillfredställelse.

    SvaraRadera
  38. Kom då. *L*

    SvaraRadera
  39. Ha ha tror du att du är så bra på att få tjejer till bröstorgasm att det räcker att bara säga kom då för att jag ska komma ;-)

    SvaraRadera
  40. Det låter ju oerhört konstigt. Kvinnans sexigaste kroppsdelar är ju brösten. De är ju de första kroppsdelarna som jag vill känna på. Sen vill jag aldrig sluta suga och smeka dem. Han kanske hade haft en tjej tidigare som var öm i bröstvårtorna, troligen var det så, Annars måste han ha oerhört udda smak.

    SvaraRadera
  41. haha självklart.

    SvaraRadera
  42. Jag har varit tillsammans m en kille som inte var intresserad av mina bröst... (inte länge dock *S*) Jag tog hans hand o la dit den - han tog bort den...osv... Inte kul! Men om killen inte gillar det kan han väl smekas för tjejens skull! Inte fan smeker man väl dom på k*ken BARA för att man själv tycker det är så stimulerande tex. hihi

    SvaraRadera
  43. sorry det funkar inte riktigt för migbehöver nog något mer

    SvaraRadera
  44. Du är svårflirtad. Det gillas.

    SvaraRadera
  45. Det låter ju oerhört konstigt att han inte vill smeka dina bröst. Jag tror att det beror på att han har haft tidigare tjejer som var öm i bröstvårtorna. Säg åt honom att du inte är öm i bröstvårtorna och att du absolut vill bli smekt så tror jag nog att han kommer att smeka. Brösten är de första kroppsdelarna som jag skulle vilja smeka. De är så oerhört sexiga och fina. Om han inte vill smeka dem måste han ha oerhört udda smak.

    SvaraRadera
  46. Ja antingen har haft en tjej som ej gillade det eller så gillar han helt enkelt bara inte det. Jag vet ej. Har aldrig vart om det innan så det kan väl knappast bero på mina bröst :PMen det finns väl alltid folk som jag gillar olika saker eller inte gillar saker osv. Men fan det är ju ändå bland det bästa som finns :P

    SvaraRadera
  47. He he jaså ja det var ju kul någon ser mig som svårflörtad iaf :D

    SvaraRadera
  48. Ok men typ frågade du honom om saken eller så då? Fast sådant kan helt klart va känsligt. Ja man tycker man borde göra en sådan sak för att man gillar o se den andra njuta, men känns det helt fel kan man ju inte begära vad som helst, men en sådan sak känns ju ändå rätt liten. Om det är någon man verkligen gillar hade jag nog frågat. Om han var rädd för att någon tidigare flickvän ej gillat det eller liknande, men visar man med handen borde han ju iofs förstå att man vill det. ja mycket underligt

    SvaraRadera
  49. Ja men exakt! Fan om jag hade vart med en tjej hade jag definitivt smekt brösten iaf. Ser killen att man tycker det är upphetsande och man mer eller mindre ber om det förstår jag inte riktigt grejen varför inte göra det.Smeka brösten borde väl de flesta kunna ställa upp på även om det var inte deras favoritsysselsättning :P

    SvaraRadera
  50. Jag håller med om att han borde kunna smeka dem även om det inte är det bästa han vet. Du gillar ju det väldigt mycket. Sex handlar ju lika mycket om att ge som att få så han borde vilja tillfredsställa dig. Hur vill du helst få brösten stimulerade. Smek eller sug?Tycker du att bröststimulans är det skönaste efter clitorissmek, är det nästan lika skönt?

    SvaraRadera
  51. Jo fast o andra sidan tycker jag kanske inte man kan begära så mycket av någon man bara drar hem för en natt. Om vi var tillsammans hade det vart lite en annan sak. Då hade jag nog frågat ut honom och poängterat att jag verkligen gillade det och vill han inte får man leva med det eller göra slut om det är så viktigt för en. Allt i den regionen är ju härligt men gärna ganska hårt tryck över bröstvårtor o så ja. Bröst är nog d bästa efter klitoris helt klart

    SvaraRadera
  52. JAg frågade eg. inte... men tog hans hand som sagt. Försökte även dra ner hans huve mellan brösten en gång när vi hånglade, lika dåligt rssultat. En gång sa jag: Jag tycker jättemycke om när du smeker mina bröst. Jo jag vet ju det sa han... vi var tillsammans i 4 månader men det kändes inte som att det var nån större idé, det kändes ju oxå som att om han inte gillar det vill man inte tjata. Och jag kan bara inte vara med en kille som inte smeker mig (typiskt kvinnor - nog började jag känna att de var för att det var mina bröst det var fel på *S*)

    SvaraRadera
  53. Jo men då har man ju iaf försökt liksom. Alla har olika saker de gillar o tycker är olika viktigt och det finns ju saker man själv inte gillar. Antingen respekterar man det och får leva med det eller så funkar det inte.Tråkigt att man ska behöva tänka att det har med ens kropp att göra, men det är nog väldigt vanligt att man tänker så. Detta var som sagt en engångsföreteelse än så länge :P Så om det blir nåt mer sexat med honom får jag se om det händer igen. Iaf spännande att höra att det finns folk med samma erfarenheter

    SvaraRadera
  54. bröst kanske mobbade honom som liten på ett sätt han aldrig lyckats hämta sig från? ingen av mina kompisar ogillar bröst iaf, visserligen har jag svårt att se ett smidigt sätt att föra in "ae men jag gillar inte bröst" i en konversation. det var väl kanske bara ett ufo:P

    SvaraRadera
  55. tilläggas kan ju att bröst är det bästa som finns i hela vida världen.

    SvaraRadera
  56. Oj shit det var så längesedan jag skrev detta. Var tvungen att fundera länge för att komma ihåg vem det ens gällde, men fick räkna efter lite och tror jag vet vem det var nu ha ha. Har nog aldrig varit med om det igen iaf

    SvaraRadera
  57. Jag har inte råkat ut för en sådan kille ens och då är jag ganska ung. Däremot verkar J anse att bröstvårtor kan vridas i 360 grader. Uppskattar det under akten men inte efter då jag ska försöka somna på mage.

    SvaraRadera