1 mars 2008

Wiho slipper bli silverfitta!!

Jag fick hångla igår! Och dessutom slipper jag bli silverfitta! Lyckades till slut hitta någon som var fuckable. En kompis til en korridorare. Mysigt. Skönt att man inte glömt hur man gjorde liksom ha ha. Snart 6 mån sedan jag fick nåt och har inte änns hånglat med någon sedan ett fyllehångel med en av mina vänner för 4 mån sedan ha ha. Har för visso haft fullt upp med annat eller ja någon annan.


Ja vi får väl se om detta kan hjälpa mig att komma över honom, men jag e lite osäker. Risken är ju bara att man blir besviken och typ önskar det var någon annan och att killen inte är i närheten av honom. Ja vi får väl se vad som händer. Känner mig inte så superintresserad, men hör han av sig (tog mitt nr) så kan jag tänka mig att ses igen och ge honom en chans.


Helt galen fest här igår föresten. När vi låg och gosade i sängen vid 6 hörde jag min korridorare (hans kompis) sjunga rape me så det dånade med öppet fönster och typ slå på väggpanelen utanför fönstret så det vibrerade i hela huset. Båda var nog lite för nyktra igår ha ha. När vi började hångla var det 10 falsksjungande, skrikande och dansande andra personer i rummet. Vilket ledde till att man snabbt ville därifrån. Det smidigaste hemsläp jag nånsin haft ha ha. Bara gå två dörrar bort, 10 meter typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar