2 mars 2008

Bra på att ragga. Kan dansa också!

Usch vilken fruktansvärt tråkig söndag detta är. Jag borde sitta klistrad vid böckerna eftersom jag pluggat dåligt denna veckan. Vart för trött och likgiltig för att kunna koncentrra mig även om jag liksom tycker att det är ett jätteintressant ämne vi läser om denna veckan. Vet inte riktigt vad det är med mig. Hade mycket hellre legat i sängen och läst min bra bok eller gosat eller sådär tihi.


Fredagens ragg smsade iaf mig idag lite lagom nonchalant efter att jag svarat fick jag nytt sms där han frågade om min msn med typ den roligaste anledningen någonsin ha ha ha. Skrattade lite, men men just nu bryr jag mig inte så mycket så det är kul att se vart saker och ting leder bara. Förstår bara inte riktigt vad han vill om han är upptagen eller ej och om han isf bara vill ha mig som någon slags safety card, kk eller om han är intresserad av mig som person, men det lär jag väl märka.


Hade iaf sjukt mycket hellre snackat med honom på msn idag än att plugga. Hittils har det bara resulterat till att jag sitter och snackar skit med vännerna på msn istället. Inte bra! Försöker skriva ihop en stipendieansökan också. Det går åt helvete. Just nu är inte läge att skriva spaltmeter om hur bra man är. Inte mer än att det är med ironiskt tonläge isf. Typ jag är bra på att få killar i säng och kan dansa också.. Nej jag vill bara allt ska lösa sig. Hatar alla jäkla problem hela tiden. Behöver få lugn och ro i min tillvaro och en trygg punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar