9 mars 2008

Alla mina favoritprodukter har slutat tillverkas!! =(

Usch jag tycker det är lite ondska att de nu slutat sälja min favorittvål, tandkräm och trosskydd ha ha. När man har något man trivs med är det minst sagt frustrerande att komma till affären och se att det är tomt på hyllan och efter några veckor inse att produkten inte kommer komma tillbaka heller. Fick köpa en ny tandkräm nu härrom dagen och den var fan inte god. Buhu saknar min gamla.


Min tvål är inte heller den samma. Mitt ex brukade alltid ha den och tycker om den massor. Men det kanske är det bästa då att den inte finns längre så jag inte tänker på honom när jag känner lukten :P Men nu kom jag att tänka på honom iaf när jag testade nya tandkrämen för den smakade som eldorados billiga äckliga tandkräm som hans snåla pappa alltid brukade köpa när han bodde hemma ha ha. Jag tog typ med min egna dit eftersom jag tyckte eldoradotandkrämen var så äcklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar