15 mars 2008

Än så länge en riktigt bra dag

Nu har jag vart dålig på att skriva sedan jag kom tillbaka hit. Dagarna går upp och ner hela tiden. Sov inte mycket i torsdags eftersom jag skulle ta tåget kl 6.55! Var helt sjukt trött och på kvällen då jag borde pluggat gjorde jag inte det utan vilade typ istället, men det behövs väl det med. Som tur var hade vi repetitionsvecka den här veckan så det var inget nytt, men jag hade behövt repetera och ta igen det jag missat, men nu har jag flera dagar på mig i påsk!


Igår skola 8-14 sedan var jag iväg och simmade. Kändes rätt nyttigt men tyvärr stannade vågen på 57,7 igår =( Hade iofs inte tränat på 10 dagar så jag skyller på det. Nu ska jag försöka komma iväg både på måndag och onsdag innan jag åker. Sedan vart jag helt död igårkväll. Var iväg med små påskägg till mina närmsta vänner eftersom skulle åka hem till sig på lovet. Åt gott, såg lets dance och somnade tidigt!


Sov 10 h inatt så himla härligt var det! Sedan har jag slappat rätt mycket idag. Såg två avsnitt av dawson's creek. Efter det var jag superduktig och skrev ihop en uppg som jag har deadline på imorn. Tänkte det skulle ta tid, men det gick rätt fort när jag väl började. Vet dock inte om det vart nåt vidare men har iaf lämnat in skiten. Och nu har jag bakat bröd. Känner mig ändå rätt duktig även om jag kunde hunnit med mer. Snart är det schlager. Det ska bli trevligt. Idag är en riktigt bra och uppåt dag faktiskt! Kanske beror på att det är påsklov!!


Tillägg: Brödet blev riktigt jäkla gott! :D

1 kommentar:

  1. Hitta en jätte skön låt, Charlotte Perrellis Hero, fast en remixhttp://www.youtube.co...

    SvaraRadera