17 mars 2008

Mardrömmar hela natten

Usch hade massa mardrömmar inatt. Vet att jag drömde något om mina vänner och att de var sura och typ övergav mig eller något. Ja det var hemskt sedan minns jag att jag skulle simma och längderna var typ hundra meter långa eller nåt. Helt galet var det iaf. Det var som om det inte fanns ett slut...


Hade också drömmar om att det helt plötsligt blivit tisdag och jag trodde det var måndag och en hel dag gått och jag inte fått någonting gjort. Helt plötsligt hade 3 av mina 5 påsk"jobb"dagar gått och bara två kvar när jag skulle göra allt. Panik!


Va rätt skönt när man vaknade imorse efter det kan jag säga. Simningen gick rätt enkelt idag. Dock var det hagelstorm på väg till simhallen och snöstorm på vägen därifrån! Skönt att känna att man faktiskt hade en hel dag till. Inte för att jag pluggat eller jobbat så hårt.


Vart hos sköterskan, simmat och lämnat påskägg till honom. Trevligt. Dock såg jag ut som en snögubbe när jag kom till honom. Något jag inte tänkte på när jag skulle krama honom och han vart helt pisseblöt :P Har handlat och förberett efterrätt till middagen ikväll. Kommer nog bli trevligt. Ska försöka plugga lite. Sedan blir det städa och förbereda maten. Allt går i ett här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar