12 mars 2008

Suck! Det har regnat konstant...

Suck! Det har regnat konstant sedan jag kom hem. Tror det är straffet för att jag ej tog med min regnjacka. Eller så beror det på på att jag befinner mig i en av sveriges regnigaste städer. Hade massa drömmar om mitt ex inatt. Jobbigt! Drömde att vi träffades och att jag ville ha tillbaka honom och sa hur mycket jag tänker på honom. Men han va inte så intresserad och letade efter andra tjejer och kunde typ tänka sig mig i brist på bättre möjligtvis. Sov iaf riktigt gott och länge inatt. Härligt! Kul och träffa mina gamla arbetskamrater nu. Var dock där i dec så det är ju inte så länge sedan sist. Lite orolig för cellprovet eller ja mest för svaret förstås och det får jag ju inte idag. Ska bli kul att gå till pappa ikväll. Lite orolig att inte hitta bra presenter innan dess. Kollade kläder till lillasyster igår men hittade inget. Tråkigt att gå på stan när det regnar också. Ja detta kan nog bli en bra dag iaf!

2 kommentarer:

  1. låter som att du mår ganska bra gumman! =) värmer mig att höra!har du börjat med medicinen? tänker på dig..KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Söt du är som tänker på mig! Ja just nu är det rätt bra faktiskt. Påsklov 10 dagar nu. Sov 10 h inatt. Underbart. Har gjort lite nyttigt och nu bakar jag bröd. Ja idag är det riktigt bra faktiskt.Har inte börjat med medicinen ännu. Bestämt mig att vänta till efter påsk så jag har folk i min närhet som vakar över mig. Kramar tillbaks!

    SvaraRadera