3 mars 2008

Trodde inte man kunde vara så här trött

Fy tusan vilken dag. Sov typ 2-3 h inatt. La mig 3.30 och då kunde jag inte sova. Inte bra! Genomled hela föreläsningen och förstod faktiskt en del av den och efter en gruppövn som jag ej var förberedd till + dödstrött. Lyckades iaf prestera någonting där tyckte jag eftersom vi haft så bra föreläsare under veckan. Kom hem och stormare i säng. Tänkte bara läsa lite i min bra bok. Blev att jag läste två h tills jag läst ut den he he.


Sedan somnade jag iaf och vaknade 17.20. Inte bra. Hade tänkt simma men orkade bara inte så det blir imorn och deprimerande invägning hoppas det är så illa, men isf skyller jag på att man är svullen vid mensen eller nåt :P Inte ätit något på hela dagen och fanns inget gott i kylen heller. Suck! Men lite mat fick jag i mig iaf.


Tror jag kommit fram till en ny strategi nu eftersom det inte gått så bra med plugget de senaste veckorna. Ska ha små mål för varje dag eller liknande. Så kan man pricka av och känna sig duktig. Har skrivit en liten lista över annat också. Jag gillar listor så man kan pricka av och känna sig duktig, men vet ej om det kan vara ett stressmoment också att veta att man har så mycket man borde göra. Har iaf vikt all tvätt nu. Så kan jag känna mig lite duktig och att inte hela mitt liv stannat upp. Dricka te nu och kanske plugga lite innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar