26 mars 2008

Medicin, drömmar och ännu mer snö

Tog första tabletten imorse iaf. Nu har jag börjat så nu är det bara att forts. Hittils har jag mått bra. Inga konstigheter. Ont i huvet hela dagen bara, men det beror snarare på att jag är så jäkla täppt i näsan. Sånt är ju så störande.


Drömde om honom igen inatt. Känns lite störande i och med att jag själv känner att jag definitivt börjar komma över det. Träffade honom både igår och idag och jag känner verkligen att vi kan umgås som vänner utan problem och att det känns bra för mig. Iaf drömde jag att han va skitfull och började kyssa mig. Typ som om han släppte fram sina äkta känslor. Men faktum är att jag nog blev mer frustrerad än glad av det. För i verkliga livet förtränger han det sedan iaf och det skulle mest va jobbigt att veta att han egentligen vill mer. Nu väljer jag att tro på att han ej har känslor för mig längre.


Fick för övrigt en chock imorse när jag drog upp persiennen och det var helt vitt ute och flera cm snö på fönsterbrädet. Igen! Va fan! Det är snart april ju! Men det har snart smält igen. Var dock lite mysigt imorse när jag gick till skolan och det knarrade lite under skorna. Ska det snöa kan det väl ligga ordentligt och inte från dag till dag hela tiden!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar