16 mars 2008

Empty room, empty heart

Ja då var kvällens stora händelse över.. melodifestivalen alltså :P Ja det var väl ingen låt jag tyckte var super, men tyckte iaf empty room var grymt vacker och känslosam. Röstade på den och kände mig lagom svensk som bryr mig så sjukt mycket om det här spektaklet :P


Mitt rum och hjärta är också alldeles för tomt. Vill ha någon att älska och som älskar mig. Ensamheten blir allt mer plågsam. Önskar jag var starkare och kunde vara lika lycklig utan att ha någon vid min sida, men det är svårt. Gammal vana kanske...Vill ha någon där när jag somnar, någon att hålla om, någon som håller om mig...


Vill inte gärna bli desperat. Fick förvisso ligga för två veckor sedan.. Men ja det är inte samma sak och det betyder inte lika mycket och ja jag vet inte om det är någon höjdare när man egentligen vill ha mer och något annat. Ska det vara så himla svårt att hitta någon som man gillar och som dessutom gillar en tillbaka. Frustrerande. Känns ändå som jag har träffat rätt många killar den senaste tiden som verkar vara intresserade av mig, men ingen av dem intresserar mig änns och jag tror faktiskt inte att det beror på honom. Jag är redo att gå vidare, men det är sällan jag hittar någon som får mig att känna på samma sätt...

6 kommentarer:

  1. Han kommer... lovar! Jag är 32 och har hittat en... Han är bra! Fast honom får du inte... inte ens låna! ;o)

    SvaraRadera
  2. Har du otur så hittar du någon...Har du tur så upptäcker du att det går lika bra att leva med sig själv som med någon annan.

    SvaraRadera
  3. Jo han gör väl det förr eller senare. Känner mig inte stressad att hitta någon för livet ännu. Jag är bara 22, men någon så länge iaf :P Har redan haft världens underbaraste pojke, är rädd att inte hitta någon lika fin igen...

    SvaraRadera
  4. He he ja så kan man också se det. Har försökt och försökt nu i ett år. Har testat att hoppa sex i ett halvår nu, men det hjälpte inget vidare heller.. försöker göra mig av med beroendet, men faller alltid dit för någon så snart är man väl olyckligt kär i någon ny igen...

    SvaraRadera
  5. Tänk de e konstigt att man alltid tror de; att man haft världens underbaraste hos sig. Men vart är personen nu? Nja, man måste nog sluta glorifiera sitt ex och gå vidare! =)

    SvaraRadera
  6. Jo så är det ju. Det förnekar jag inte heller. Det är ju lätt att glömma bristerna och svårt att veta hur det skulle vara nu osv.Jag är beredd att träffa någon ny och kände att jag hade hittat någon nu som verkligen fastnat i mitt hjärta, men tyvärr var det inte besvarat.När det går åt helvete med alla andra är det ju lätt att tänka tillbaka på ex. Bättre förr osv...Det är mer som man tänker att man haft sin chans och missat den :P

    SvaraRadera