9 mars 2008

Blev en trevlig dag/kväll faktiskt

Hemma från en trevlig kväll. Ja hela dagen vart helt ok faktiskt. Pluggat lite grann. Varken mer eller mindre än jag räknat med. Tråkigt att Sanna skadade sig bara hade sett fram emot finalen, men nu fick vi ju ett VM-guld iaf. Sedan kom en kompis över och åt pizza och höll mig sällskap när jag skulle "förfesta" ha ha. Efter det vart jag iväg till min kompis korridorsfest.


Ragget från förra veckan kom inte, vilket jag ej räknat med och dessutom hade hoppats på. Däremot snackade jag med honom på msn innan och sa att han kunde komma förbi, vilket han lite oväntat gjorde och det var trevligt eftersom vi inte träffats på typ två veckor. Saknat honom. Mest som vän alltså.


Det kändes ändå helt ok att ses nu. När vi snackar på msn och telefon känner jag att jag kan hålla mig helt vänskaplig och det är inte lika lätt irl, men å andra sidan känns det liksom inte att det stör mig så mycket. Jag blev liksom inte plågad av att ses av vetskapen att det aldrig kommer bli vi. Sedan kanske inte alla känslor är borta för det. Och jag är rädd att det kanske är obvious även för andra vad jag känner. Känns lite som man sitter och tindrar med ögonen :P Ja det ska nog lösa sig det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar