19 mars 2008

Killar som inte låter vid orgasm??

Har vart med om en sak några ggr som jag tycker är jäkligt irriterande. Nämligen killar (one night stands) som man inte märker när de får orgasm. Tycker det är jäkligt störande! Kanske för att jag typ tar det personligt och tänker att man inte var skön nog eller så. Eller försöker de hålla tillbaka och typ tycker det är pinsamt att leva ut med någon de inte känner?


Har själv aldrig haft problem med det nämligen. Om de lyckas få en till orgasm så vill man ju typ visa att de lyckats :P Samma som med pedagogiska stön typ.
Ja det är nästan så att det är lite avtändande..Nu menar jag förstås inte att han måste ha nåt porrfilmsvrål eller så ha ha, men lite respons vill man ju gärna ha. Man vill ju se han njuta och så man inte kan låta bli att stöna till och skaka av välbehag typ.


Ja jag hoppas det inte är alltför stora fel på mig iaf och ingen av dem var ju själva speciellt bra iaf! Får nog sluta dra med mig folk hem eftersom det sällan blir nåt bra sex iaf! Eller så har jag bara otur och alltid får med fel personer.

9 kommentarer:

  1. Du har nog bara otur...Själv har jag BARA haft bra ONS......som låter mycket ;)

    SvaraRadera
  2. NÅT märker man väl....Är ju nästan oundvikligt att nåt ljud kommer över läpparna(Men jag brölar inte som ko ofta..Är ganska tyst av mig *asg*

    SvaraRadera
  3. Jag förstår dig PRECIIS! Det e fan avtändande om killen inte låter nånting å spec när han kommer ska han ju fan låta haha. Jag håller me dig, men vissa kanske håller tillbaka då det är med nån man inte känner.

    SvaraRadera
  4. Hehe, jag ger inte ifrån mig ett pip, men det kanske är rotat sedan smygrunkadet hemmavid i tonåren, med morsan vägg ivägg, eller dito tilsammans med första flickvännen då man var 14... ;)Man ville ju liksom inte avslöja sig, det var ju skämmigt, det hänger väl med även efter 30 kanske! ;P/MHz

    SvaraRadera
  5. Ja jag väljer att hoppas på det! För av de killarna jag snackar om så har ingen vart bra :(

    SvaraRadera
  6. Jamen grejen är att jag verkligen inte märkt någonting! Antingen är jag blind eller döv, men känns ju aning pinsamt när man typ jaha har du kommit. Det märkte jag inte :P Man vill ju ändå hoppas man ger dem nån njutning liksom! =SDet finns ju trots allt mellanting mellan knäpptyst och porrskrik ha ha

    SvaraRadera
  7. Ja aså typ vrål liknande vet jag ej om jag skulle tycka var så upphetsande ha ha, men snälla ge mig lite tecken på att det var något speciellt :P När man själv får orgasm vill man ju inte hålla tillbaka eller??! Störande är vad det är! Hoppas på bättre lycka nästa gång!

    SvaraRadera
  8. Ja det är möjligt. Kanske är de unga och oerfarna och tror att väggarna är mer genomträngliga än vad de är här ha ha. Men det handlar ju inte bara om ljud, det är ju liksom ansiktsyttryck eller liksom att kroppen skakar eller bara nånting. Detta har liksom bara hänt med one night stands, så vet ej om det är blyghet eller om det bara är slumpen eller om jag blivit blind och döv på senare år.

    SvaraRadera