16 mars 2008

Sunday bloody wonderful sunday!!

Underbar morgon. Sovit ut igen, solen skiner. Låg och läste en bra bok en stund. Gick upp, laddade hem empty room och körde den på repeat medan jag tog en lång dusch. När jag kom ut satte jag först på en låt jag alltid brukar spela på helgen när man är utvilad och på bra humör. Den får en ännu gladare. Efter det blev det min spellista med glada låtar innan jag skulle iväg på brunch.


Tyvärr var brunchen vi skulle på stäng så fick dra till en annan. Den var dyr och inte alls lika bra tyvärr, men hade trevligt sällskap. Bjöd in dem på middag imorn eftersom de flesta andra åkt hem på påsklovet. Trevligt att ha något att se fram emot när man ska sitta med allt annat jobb och sådär. Riktigt härligt och underbart lov hittills. Precis det jag vill ha och behöver


4 kommentarer:

  1. Hej!Såg på Novalie´s sida att du undrade hur man gjorde för att lägga in en Youtube-video. Så här gör du:Om du går in på Youtube och hittar en video du vill ha med, så finns det en ruta till höger om videon där det står "About this video". Några rader längre ner står det "Embed" och under det finns en kryptiskt text som börjar med: "

    SvaraRadera
  2. He he precis när du skickat din kommentar hade jag löst det hela och fått in länken :PMen tack för svaret iaf!!

    SvaraRadera
  3. Blev visst något fel i förra kommentaren...Kopiera den hela den kryptiska texten som börjar med ett mindre än tecken och sen "object...".Klicka på Nytt inlägg och lägg till några blankrader och klicka sedan på ikonen "Källa" längst till höger i menyraden ovanför.Klistra in den utklippta texten och klicka på Källa igen. Nu ska du se själva videon i inlägget och kan lägga till övrig text.Om du lägger in en massa text först, så blir det lite stökigare att lägga in filmen eftersom det kommer finnas massor med HTLM-kod och det gäller att inte klippa in texten på fel ställe, så det bästa är att börja med filmen.Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Ok, såg det efter att ha skickat nästa kommentar. Uppenbarligen så funkar det inte att skriva ett "mindre än" tecken i kommentarsrutan, då klippte den bort resten...

    SvaraRadera