3 mars 2008

Killen ger först TPI och tar sedan inget initiativ?

Jag börjar tvivla på om jag drar åt mig rätt killar eller om det är något annat jag gör fel ha ha. Dels då för detta att jag lyckas dra hem upptagna killar flera på raken.


Men typ det som förvirrat mig lite nu är att han tog mitt nr och smsar dagen efter och ber om msn osv vilket jag def tolkar som något slags tecken på intresse och sedan när vi snackar på msn så får typ pressa fram för att han ska säga något. Jäkligt skumt. Först visa så tydligt intresse och sedan inte försöka något mer. Vår gemensamma vän säger att han är väldigt tyst så det kanske beror på det, men vill han mer varför försöker han då inte ens få igång konversation.


Nja tvivlar på om detta är en kille för mig känns inte riktigt som att det klickar. Jag tänkte liksom att jag kunde tänka mig att ses om han vill, men nu verkar han inte vara något vidare på att ta initiativ så är det isf upp till mig? Vill jag det isf? Ta initiativ med kille jag känner sådär för. Jag är tveksam. Skulle iofs gärna ha någon att mysa och hångla lite med osv, men är det jag som tar första steget kanske han tror jag är mer intresserad än jag är. Förvirrad blir jag. Blir till att avvakta och se vad han gör nu.

7 kommentarer:

  1. Ja visst är detMan undrar om man lyckats skrämma bort honom och isf hur. Och har jag gjort det så skiter jag i vilket. Gillar han inte mig som jag är så kan han dra

    SvaraRadera
  2. TPI= tecken på intresseFörkortning som används i boken spelet av neil strauss. Lite kul läsning om du ej läst den. Raggningsguide

    SvaraRadera
  3. Tänkte precis fråga samma sak som Minna, men nu slapp jag ju det ;)Min åsikt, och det är min personliga åsikt, så ta den för vad den är, är att du ska blicka åt något annat håll, försöka hitta någon annan. Inte för att han visar sitt intresse (ja eller brist på intresse eller avd det är) lite konstigt utan för att han är upptagen. Satsa på något annat istället =)

    SvaraRadera
  4. He he sorry bara jag som tycker det är kul att slänga mig med lite termer från spelet. Tänkte många läst den vid det här laget..Och nej jag skulle inte börja dejta en kille som va upptagen isf fick han nog vara väldigt intressant i mina ögon. Efter mina efterforskningar har jag nog kommit fram till att han gjort slut med sin tjej för typ en vecka sedan vilket även ger min kompis rätt som sa att han hade tjej för en vecka sedan :PSå i det läget är han väl kanske inte på jakt efter förhållande, men det vete tusan om jag är med honom heller, men mys kan man väl ha iaf och lära känna varandra bättre innan man dömmer ut någon.

    SvaraRadera
  5. Ah okej, lite bättre isåfall, och då håller jag med dig, isåfall kan han förtjäna ytterligare en chans om du känner att det är värt det.. och är det inte värt det så kan han ju som du var inne på fylla en funktion ändå så att säga, men det där vet du bättre själv än jag gör =)

    SvaraRadera