12 mars 2008

Nu tänkte jag testa att...

Nu tänkte jag testa att mobilblogga första gången. Hoppas det funkar. Är ju hemhemma nu nästan 2 dagar. Dagen började väldigt tung med grått sinnesläge och trött. Lyckades också glömma nycklarna hit förstås... Fick hänga lite på stan ett tag innan jag var iväg och såg musikal på min gamla skola. Snart 4 år redan studenten. Läskigt! Fick reda på att en från min förra klass fått barn förra veckan. Jag börjar nog bli gammal. Musikalen var bra och trevlig iaf! Lite kul att träffa och prata med mamma. Åt mysigt kvällsfika/middag med nyponsoppa, te och skorpor när jag kom hem. Imorn ska jag till gamla jobbet och luncha och ta nya cellprover. Håll tummarna för mig! På kvällen middag hos pappa. Måste bara hitta present till honom och lillasyster innan dess. Just nu finns ingen tid att må dåligt. Dessutom skulle jag aldrig visa det för mamma. Låtsas vara helt normal och försöka glädjas eftersom jag faktiskt sett fram emot de här två dagarna. Nu är jag trött och svamlar allt för mycket. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar