6 mars 2008

Roligt sexminne - Ska vi älska så ska vi älska till Gyllene Tider :D

Ja även denna dag har flutit på riktigt bra. Känns som jag är inne i ett flow nu och det gäller att utnyttja det så länge det är kvar. Somna tidigt igår och sov rätt bra. Tidig morgonföreläsning och sedan hem och hann plugga lite innan lunch och sedan var jag och klippte mig. Blev helt ok tror jag. Sedan hem och har pluggat på bra hela em/kvällen. Man kan alltid göra mer men jag är supernöjd med mig själv :D


Satt precis och lyssna på en låt som gav mig lite nostalgiska minnen :P Gyllene tider - Buddy Holly. Var nämligen låten jag och min första kille lyssnade på när jag hade sex första gången :P He he lite lagom catchy fick han till det när han frågade vad jag ville lyssna på när jag hade sex (istället för buddy holly då alltså) ha ha. Jag tycker det är rätt roligt minne faktiskt.


Efter ett litet tags diskussion kom vi igång lagom till "när vi två blir en" he he. Alltså det här låter nog för sjukt för att vara sant, men det är det faktiskt. Gulligt minne som sagt. Någon annan som har några roliga minnen, kanske från när ni blev av med oskulden eller någon annan gång ni lyssna på något speciellt. Favoritmusik när man har sex? Om man vill ha musik då förstås :P

4 kommentarer:

  1. Tänk... jag kommer ihåg dag, år, kille och fan nästan tid på dygnet... men om vi spelade nån musik eller inte, det har jag förträngt. *L*...men jag gillar Buddy Holly-låten...

    SvaraRadera
  2. Sarah brightman....med min älskare...mmm---*L* hundra år sen....

    SvaraRadera
  3. He he jag vet nog inte om jag direkt brukar lyssna på musik när jag har sex och isf vet jag inte om jag brukar reflektera över den. Snarare om den är riktigt dålig.En älskare låter ju inte så fel... :P

    SvaraRadera
  4. He he jag kommer ihåg mån, år och kille men fan inte dag och det iriterar mig lite, men o andra sidan inte så viktigt :P

    SvaraRadera