1 mars 2008

Jag = Upptagna killars magnet??

Ha ha ha ha måste bara skriva av mig. Sitter och småskrattar för mig själv för att detta är så absurt. Fick precis reda på att killen  jag drog hem har flickvän. Enl en gemensam  kompis jag snackade med iaf. Detta e ju fan absurt. De tre senaste killarna jag haft sex med har jag alla fått reda på att de hade flickvän i efterhand. Dessutom är alla fortf tillsammans med sina tjejer ha ha. Men det är ju deras problem och inte mitt.


Dessutom har jag inte vart så intresserad av någon av dem så det gör mig ingenting så sätt, men tycker bara det är sjukt om jag antingen har så dålig smak eller att jag drar till mig upptagna killar på något sätt ha ha.


Nej jag undrar verkligen om detta är sant. I mitt huvud finns det liksom inte att man raggar upp någon om man är upptagen och dessutom nykter. Wtf liksom! Killar är svin eller så är det jag som är korkad ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar