31 mars 2008

Livet leker och energin flödar

Dags att skriva igen nu tycker jag. Var på supertrevlig fest i lördags. Stor sittning, spex, dans och massa folk. Var hemma kl 5 eller 6 beroende på hur man väljer att se det. Var lite orolig innan eftersom jag i princip inte ska dricka någon alkohol med nya medicinen. Kändes jobbigt om någon skulle fråga eller så, men det gjorde de inte och jag var på superhumör iaf. Folk trodde typ jag tagit något ha ha. Fast jag va nykter :D Dansade 4 h :D


Köpte två par nya skor inför festen också. Ett par jag tänkte ha på festen och ett annat par som jag blev lite förälskad i, men sedan när jag skulle göra mig i ordning blev det ändå skorna jag gillade mest även om de kanske inte passade riktigt lika bra, men jag är ju ingen modeslav direkt ha ha så bättre ta det man gillar liksom.


Inte blivit mycket sömn i helgen tyvärr och inatt satt jag och pluggade så det blev bara 4 h inatt. Trodde jag skulle komma hem och stupa eftre skolan. Var förvisso trött men pluggade en liten stund, vek tvätt mm. Sedan stack jag iväg och simmade och nu efter jag kom tillbaka har jag stått i köket två h och lagat fläskfile africana och banankaka :D Mums! Idag är verkligen superdag!


Imorn får jag reda på om jag fått sommarstipendiet jag sökt. Har tyvärr inte så höga förväntningar, men skulle bli sjukt glad om jag fick det! Annars får jag ta min plan b för sommarjobb som jag tyvärr inte har. Fan då måste jag tänka om helt från början liksom så jag måste få det för annars blir det kris i min hjärna. Fick också svar på blodproven idag som va normala :D Har inte fått svar på mina cellprov ännu så hoppas de var bra. Ja medicinen fungerar bra hittils och allt är så bra det kan vara känns det som :D Så himla skönt. Låt det forts så lite till. Fast ja imorn kommer mensen... Suck! Förstör när man har det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar