24 mars 2008

Ständigt detta snöande

Hade planer på att simma idag. Trodde det skulle var stängt i simhallarna idag, men när jag kollade efter igår på nätet skulle faktiskt den ena vara öppen till två, vilket gjorde mig glad. Dock kom man ju upp ur sängen alldeles för sent. Och som vanligt när det gäller att cykla genom halva stan för att träna börjar man våndas och komma på undanflykter. Borde egentligen plugga. Kan simma imorn före skolan osv.


Sen tänkte jag att nej nu ska jag sluta fundera utan bara åka dit. Borstar tänderna och donar och kollar sedan ut. Då har det börjat snöa. Igen! Man blir ju vansinnig. Där försvann min lust att gå utanför dörren totalt. En liten stund senare hade det dock slutat, men då var det för sent att åka. Suck. Blir väl till att försöka läsa lite nu då! Var ju ändå duktig och simmade fre, mån och onsdag förra veckan. Vill dock bli av med all påskmat och påskgodis! Nej nu jävlar är jag så illa tvungen att simma imorgon bitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar