28 mars 2008

Medicinen flyter på bra hittills

Tredje tabletten tagen. Har än så länge inte känt av några konstigheter och det känns jätteskönt. Hoppas det bara ska flyta på bra nu. Skulle egentligen till sköterskan idag, men det blev inställt. Dock lite skönt att inte behöva åka ner till stan idag igen. Var nämligen där igår för att leta klänning till en fest på lördag. Efter mycket om och men hittade jag till slut en klänning iaf. Blev en piketröja, en sommarklänning och en jacka också :D Allt för 900 :P Nu är jag bara sugen på nya skor också :D


Ledig nu några dagar. Känns underbart. Kunde sova ut igår och idag vaknade jag innan klockan fast jag kunde sova om jag ville. Låg och försökte somna om men det gick inte fast jag bara sovit 7 h så gick upp iaf. Försöker nämligen vara noga med att få mina 8 h skönhetssömn. Specielt om jag kan. Idag blir det nog dags att ta tag i studierna. Har slöat nu hela veckan nästan, men var ju tvungen att shoppa igår ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar