2 mars 2008

FAN, inte gjort något som jag borde göra idag. Ångest

Nej idag har det bara låst sig för mig. Inte gjort något som jag borde. Det ger mig bara dåligt samvete så mår jag ännu sämre och känner mig värdelös. Inte bra. Har liksom inte tillräckligt med energi och engagemang för att fokusera och koncentrera mig. Jobbigt när det inte ens går med viktiga saker liksom.


Försöker skriva ihop en stipendieansökan. Eller ja så mycket ärligt försök har jag inte gett det. Redan givit upp från början. Inte rätt dag att sitta och skriva massa bra saker om sig själv. Är bara på ironiskt skämthumör liksom. Känns inte som att denna ansökan går före plugget vilket gör att jag inte pluggat heller. Vill inte sabba sommaren och mitt liv för att jag är nere nu.


Känner mig så himla instabil. Det går liksom bara upp och ner hela tiden. Ena stunden glad och andra stunden inte. Jag vet inte vad jag vill med nåt liksom.. Orkar inte ta tag i mitt liv. Vill hellre bara ligga i sängen och läsa eller typ snacka skit på msn. Fan! Måste få iväg en seriös ansökan. Detta ger mig bara ångest och prestationsångest och dålig självkänsla när det känns som det inte finns något att skriva och för att jag är så dålig på att skriva ansökningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar