6 mars 2008

Saker man kan göra för att slippa plugga

Försöker plugga på bra idag med. Det har gått sådär, men gick upp ganska sent också. Nu har jag haft lite rast. Det är hemskt vad mycket saker man kan komma på för att slippa plugga. Har städat toaltetten, slängt skräp, hämtat posten, betalat en räkning, ringt mitt gamla jobb och bokat lunch nästa vecka och nu bokat tid till gyn för cellprovskontroll.


Nu håller jag bara tummarna för att den ska gå bra. Ett år efter operationen. Sist var det ju ok. Har fortf en del symptom, men det hade jag då med så nu är jag lite osäker. Det ska bli trevligt att åka hem 2 dagar nästa vecka. Måste bara hinna planera och köpa presenter till pappa, mammas sambo och min yngsta styvsyster. Nej nu kallar böckerna igen tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar