15 mars 2008

Tankar/drömmar om HONOM

Hade lite jobbig dröm inatt om honom. För nu tycker jag ändå att det fungerar rätt bra mellan oss. Sprang på honom i torsdags och när min vän fick syn på honom vart det lite blinkningar och leenden åt mitt håll och jag kunde ärligt säga att vadå vi är bara vänner. Idag pratades vi vid och det kändes bra och på måndag ska jag svänga förbi med ett påskägg åt honom.


Har dock funderat fram och tillbaka på om jag ska ge det åt honom eller ej. Jag vill inte han ska tro jag menar något annat med det och tycka det är jobbigt att jag fortf är kär i honom, men jag menar det faktiskt bara som vän. För att jag uppskattar allt han gör för mig. Att han lyssnar och är där för mig när jag mår dåligt. Hans stöd har betytt massa för mig! Och det ska jag nog säga när han får det också!


Iaf drömmen.. Vi var på någon fest tror jag och han vart helt annorlunda och föreslog att vi skulle sova i samma säng och va supermysig. Vi kysstes. Fan! Jag behöver inte denna dröm nu när jag börjar komma över honom liksom. Ja det påminde bara så mycket om natten han sov här. Det känns nästan overkligen så här i efterhand och man undrar om det verkligen hände och varför isf. Ja just nu vill jag verkligen ha någon att sova med. Saknar det så sjukt mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar