18 mars 2008

Middag, blomma, flirt och ytterligare mardröm


Hade mycket trevlig middag igår. Fick t.o.m en liten blomma av de väluppfostrade pojkarna som var här. Dock blev det rätt sent så när vi började med maten vart jag typ i upplösningstillstånd, men de gillade nog en kvinna som fick bitcha lite med dem ha ha. Vi är alla tre lika sjuka också så samtalen under matlagningen var för åhörarna rätt absurda skulle jag tro. Det blev som sagt mycket lyckat och trevligt iaf. God mat!


Undrar bara hur intresserad den ena av dem är av mig bara. Om det bara är sex eller mer för jag känner inte något mer för honom iaf. Och så funderar jag på om jag vill leka med honom i brist på annat men tror inte det skulle vara någon bra ide. Iaf inte att planera ha ha. Händer det så händer det. Han kanske forts stöta på mig liksom och det är ju ändå rätt trevligt att veta att iaf någon är intresserad ha ha. Och det är ju inte fel att dejta någon och göra trevliga saker tillsammans eller så.. ja vi märker väl vad som händer. Antagligen inte så mycket som vanligt ha ha.


Hade jobbiga mardrömmar inatt igen. Tror egentligen det var någon slags lek av något slag eller teater. Minns ej så väl men vet att vi satt på rad och tvingades att bli skjutna. Tror ej det var så farligt, men det gjorde ju ont liksom. Usch vilken panik. Sover oroligt. Vaknade t.o.m. av sms imorse vilket jag aldrig gör annars, men vet att jag drömde något konstigt precis i samband med det så var väl lite halvvaken redan.. Hatar alla dessa mardrömmar hela tiden. Verkar inte ha någon ro i kroppen.


 

2 kommentarer:

  1. Mardrömmar är inte roligt...usch...Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, inget kul alls....Ang ditt svar hos mig.....samma som mig. :)

    SvaraRadera