17 mars 2008

Tack för idag, tack för en underbar dag!

Idag känns det som att jag ligger på topp. Det är helt underbart. Lyssnat på massa glad musik och mest slappat. Inte fått så mycket gjort, men vad gör det. Har flera dagar på mig och behöver denna vilan så sjukt mycket! Sovit 18-19 timmar i helgen. Helt underbart. Går runt med ett leende på läpparna. Just nu känns livet lite enklare att leva. Kanske för att man försöker sluta tänka på kraven och inte har skola på en vecka.


Vissa dagar går bara enklare och man hoppas alla dagar skall vara som den här, men det är bara som jag hoppat men tyvärr blir det nog inte så, men försöker, försöker hela tiden. Imorgon ska jag till psykologsköterskan igen. Ser fram emot det. Efter det blir det simning och ska träffa honom och ge honom ett litet påskägg. Är jag duktig ska jag iväg och ta blodprover också. På kvällen blir det ju middag då. Trevligt!


Massa kul att se fram emot. Älskar påsken. Träffa släkten, traditioner osv. Jag gillar sånt. Lite som jul fast mindre stressigt. Härligt att komma till landet. Hoppas vädret blir lika bra som det har vart här så man kan gå ut i naturen på promenad och bara mysa. Det optimala hade vart någon och gå hand i hand med i solskenet, men man kan inte få allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar