6 mars 2008

Frustration - Är jag inte tillräckligt intressant

Blä börjar bli seriöst frustrerad. Dels för att jag börjar bli uttråkad och trött på att plugga så här seriöst flera dagar i rad och sedan är jag lite sur på ragget som är så himla svårpratad. Förstår bara inte om han vill nåt med mig eller ej. Jag försöker starta konversation, men det typ bara dör ut så antingen är han ej intresserad eller så är jag tråkig eller så funkar vi bara inte tillsammans..


Man önskar bara att man va lite mer intressant och att han hade försökt lite mer så hade man känt sig lite eftertraktad :P Nej jag har nog lyckats skrämma iväg honom, men jag vill bara va trevlig och tycker det är kul att lära känna nya människor också. Frustrerad blir jag! Snart vill jag bara fråga vad tusan han vill. Jag hatar spel och är han ej intresserad så kan han väl bara säga det! Tråkigt med folk som är tråkiga på msn!!!


Vet inte ens varför jag bryr mig!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar