26 mars 2008

Imorn smäller det!

Ja imorn ska jag börja med medicinen är det tänkt. Känns fortf lite nervöst, men jag hoppas det kommer gå bra. Har ju fått en del råd här på bloggen också. Därför jag väntat nu några veckor så mina vänner skulle vara hemma när jag började så jag kan ringa dem om jag skulle börja må dåligt. Nu hoppas jag förstås att det ej ska hända, men känns iaf tryggt.


Sedan hoppas jag förstås att jag ska må bättre i längden också. Att mitt liv ska bli enklare och lättare att leva med. Var hos läkaren idag också och det känns lite småjobbigt att man alltid lyckas gå dit när man mår som bäst typ. De undrar vad som är fel och vad man klagar över när de tre senaste dagarna varit bra, men de har ju inte vart där alla de jobbiga dagarna den senaste månaden.


Iaf blev jag väldigt glad nu för jag fick precis ett mail att en inlämningsuppg blivit godkänd och det trodde jag faktiskt inte att den skulle bli. Känns skönt. Kanske knäppt att bli så uppspelt över en liten grej, men det är liksom det som är problemet. En liten dålig grej får mig att vilja ligga i sängen och aldrig gå upp igen och en liten bra grej får mig att le med hela ansiktet. Hatar att vara så instabil och att livet går berg och dalbana. Jag vill må bra nu! Medicine here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar