24 mars 2008

Livet går som X2000

Ja då var påsken redan slut. Vart på landet några dagar nu därav bloggtorkan. Fan har haft 10 dagar ledigt men känns som 5. Hade behövt 1-2 veckor till tror jag! Inte gjort alls mycket av allt jag planerat så fint i förväg. Då kan man ju tycka att jag borde vara utvilad vid det här laget när jag bara slöat, men det är jag inte heller. För att slöa och se tiden rinna iväg ger en bara ångest och panik.


Usch insåg också i helgen att det inte är så långt kvar till mina tentor som jag tidigare tänkt. För visso två månader kvar, men vill vara ikapp innan jag ska börja tentaplugga! Tänkte ju ordna detta nu på lovet. Är dock ledig to-sön denna veckan så får försöka lägga in en extra växel då + lite idag förstås. Dessutom har jag massa ekonomisk redovisning att göra de närmsta månaderna. Suck! Fan längtar bara till det är över!


Blä tiden bara rinner iväg. Livet rinner iväg. Jag hinner inte med. Mitt liv är ett X2000 och jag bara springer iväg och försöker hinna ikapp. Det går så snabbt så jag inte ens vet vart jag är på väg. Försöker bara komma ikapp och följa med inte planera vart tåget och jag ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar