30 dec. 2007

Shopping :D

Idag har jag vart och shoppat hela dan och sedan vart på trevlig middag. Skönt att vara hemma igen! Eller ja inte riktigt hemma ännu men iaf hemma från bushen där jag firade jul. Nu är jag helt slut i hela kroppen så ska bli skönt att sova ut.


Snart är det ju nyår också. Har inte bestämt vad jag ska göra men blir antagligen lugnt med familjen. Är inte så festsugen. Blir så mycket sånt annars och nu är ju vännerna på annat håll :( Lovet är ju till för att vila ut i vilket fall som helst så försöker verkligen ta till vara på den möjligheten nu.


Usch det var inte mycket kul jag hade att skriva idag. Händer liksom inte så mycket här. Inte mer än vanligt att jag tänker på honom och funderar på hur det ska gå osv. Man kan verkligen överanalysera saker till tusen. Inte bra! Speciellt eftersom det man kommer fram till oftast inte stämmer överens om med den andres avsikt och oftast kanske inte ens den andra personen har någon avsikt med det de säger och gör *suck* Man får nog försöka tänka mindre, leva livet och se vart det tar en bara. Just nu är jag ju rätt nöjd ändå. Man kanske skulle ge nåt nyårslöfte föresten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar