17 dec. 2007

Mina tankar går till Felicia och hennes anhöriga

Vart lite dålig på att skriva nu, men det har inte hänt så mycket spännande denna helg tyvärr. Inte ens snackat på msn med honom sedan vi träffades kort i fredags. Suck. Ja ja. Tråkigt att det snart är jullov och man reser från varandra för jag hade nog velat tala allvar med honom innan dess.


Tänkte idag skicka mina tankar till Felicia (och hennes anhöriga) på en av mina favoritbloggar (http://tidigmamma.blogg.se/) för det gör mig så ont att se ett litet barn lida så. Cancer är en fruktansvärd sjukdom och när den drabbar barn är det bara för jävligt! De har ju inte gjort något ont så att de kan förtjäna det! Att förlora sitt barn är nog det hemskaste en person kan vara med om (tror jag för jag har ingen erfarenhet) och när de dessutom ska behöva lida.. ja usch vill inte ens tänka tanken och önskar att ingen skulle behöva hamna i den situationen! Hoppas verkligen hon kan få en så bra sista tid i livet som möjligt!


Nej nu väntar sängen!

2 kommentarer:

  1. HEJ!Var i landet finns du någonstans? :) Lite nyfiken..Kram

    SvaraRadera
  2. Jadu antar att du skriver pga mina kommentarer i Novalies blogg. Lite fegt att skriva anonymt dock...

    SvaraRadera