5 dec. 2007

Måste jag bli kristen?

Hm känner inte att jag har så mycket att skriva idag. Har mest pluggat så det har inte hänt så mycket upphetsande liksom. Tänkte försöka komma i säng i tid idag. Lite orolig att någon, he he dvs han, ska börja skriva på msn så jag fastnar här inatt igen. Man måste ju inte snacka med varandra varje dag liksom.


Bara fortsätter längta och hoppas att något ska hända, eller snarare att han ska ta sitt förnyft till fånga. Tror vi skulle funka så bra tillsammans och alla tycker vi är så söta tillsammans :P Bara längtar och fantiserar om att mysa tillsammans.


Fick kommentar igår tror jag det var att Han ev vill försöka få mig kristen och ja jag vet inte riktigt faktiskt. Eller klart han vill att jag ska va kristen, men vet inte om han förväntar sig det eller har realistiska tankar. Tror inte han umgås med mig bara för att omvända mig iaf utan isf i syftet för att han ska kunna acceptera mig som mer än vän. Han verkar ha svårt nog att få mig att passa in i hans mall hur hans tjej ska vara och hade jag blivit kristen eller iaf något åt det hållet kanske han hade haft lättare att acceptera sina känslor och kunna erkänna dem.

2 kommentarer:

  1. Ska du bli kristen tycker jag du ska satsa på Grekisk ortodox kristendom, de har så coola hattar.

    SvaraRadera
  2. Att vara kristen är ju gott i sig.Att vara kär är oxå gott i sig.Men det känns jobbigt om det ena ska vara villkor för det andra...

    SvaraRadera