1 jan. 2008

År av överraskningar, utveckling och upplevelser

Ja då var det nytt år igen. Har gått så himla fort detta året, men nog vart ett av de bästa i mitt liv trots allt även om allt kanske inte gått som man velat heller. För ett år sen fira jag med min dåvarande älskling och grät när jag insåg att vi inte skulle fira igen för det var ju precis innan jag flytta. Hur mycket jag än hoppades att det skulle vara för evigt så gjorde det ju inte det och det var nog det bästa även om jag saknar honom mycket med!


Och hade någon för ett år sen sagt att jag skulle bli upp över öronen förälskad i en kristen hade jag skrattat och sagt att den personen ljög, men nu sitter jag ju uppenbarligen här iaf :P Ja och hur det ska gå med den saken vet jag ju fortf inte. Snart två månader sen vi hade en mycket mysig natt tillsammans. Kanske den enda. Jag borde ju ge upp jag inser ju det. Fan vill inte ge upp. Inte när man hittat någon som känns speciell, men ja det är väl bara att hoppas att det finns andra speciella personer.


Hoppas det nya året kommer bli minst lika bra och spännande som det förra. Har inte gett några löften men jag har alltid saker jag tänker att jag ska göra bättre, men det är väl dumt att säga och hoppas för mycket för oftast blir det ju inte så. Tiden räcker inte till och det är inte heller så lätt att lära en gammal hund sitta. Är dock nöjd med hur mycket jag utvecklades förra året så känner ändå att jag är på väg åt rätt håll. Jag hoppas det iaf! Den som lever får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar