14 dec. 2007

Längtar efter sängen!!

Hemkommen efter en rätt seg tentafest. Tentan avklarad föresten :D Godkänd och allt. Firade med ryggbiff och klyftpotatis. Mumma!! Förfesten var trevlig om än lugn. Blev dock inte bättre sen. Lite synd. Hade nästan kunnat tänka mig att hångla med nån annan, men hade nog behövts snyggare killar och mer alkohol. Meningslöst att stanna tills de stänger om man inte har kul så längtan efter sängen tog över.


Får se vad som händer i helgen nu. Hade gärna träffat Han, men tyvärr verka han rätt upptagen. Har bjudit in honom att sova imorn eftersom han ska på fest i bygnaden men ha ha det lär nog aldrig hända tyvärr. Blä!! Kommer något nånsin hända. Vill inte va negativ så får väl säga: klart det kommer hända! Han gillar mig och kommer inte kunna motstå mig länge till trots sin tro!


Nej nu längtar jag efter en stor varm härlig säng! Min med andra ord. Hade inte vart fel med sällskap, men det blir en annan dag. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar