17 dec. 2007

Borde jag framföra mina känslor nu?

Usch idag känner jag mig inte alls på humör. Massa att göra, datorn krånglar och det känns som han håller på att glida ur händerna på mig. Den senaste veckan har i det avseendet inte vart speciellt bra även om det hände mycket annat trevligt under den gångna veckan.


Börjar fundera på om jag ska snacka med honom eller ej, men ja mina känslor finns ju kvar. Nu när vi inte umgåtts så tight den senaste veckan kanske det blir konstigt, men vill inte heller att vi bara ska glida isär från varandra pga undvikande för att det blir för jobbigt med känslorna. Känns som man iaf borde snacka nåt om det. För jag vill ju gärna va vän med honom om han verkligen bestämt att det inte kan bli något och att han står för det.


Det ska faktiskt bli skönt att komma här ifrån och slippa dessa problem, men det känns tråkigt med. Speciellt tråkigt om man ska behöva förlora honom nu. Vi som har så mycket gemensamt osv. Det bästa hade såklart varit om det  kunde bli nåt mer, men ahh begriper mig inte riktigt på honom. Antagligen tycker han också att det blivit för jobbigt mellan oss. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Om jag ska försöka ta kontakt i veckan så att vi ses och kan prata eller låta det vara upp till honom att skriva till mig. Lurigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar