1 dec. 2007

Lycka!! Bara ler :D

Just nu har jag inte så mycket att skriva mer än att jag fortf har ett stort leende på läpparna hela tiden. Jag tänker bara njuta av den här tiden och oavsett hur det går så får han mig bara att må bra eller tankar på honom osv. Det är så härligt att bara kunna sluta ögonen, se honom framför sig och hans röst osv och bara le :D


Känns som att detta påminner så mycket om hur det gick till när jag blev kär i mitt ex. Den gången tog det dock mer eller mindre 3 år av övertalande innan han insåg att jag trots allt var den rätta för honom :P Hoppas jag inte behöver vänta så länge nu, eller det tänker jag nog inte göra heller ha ha.


Men den här härliga småflörtiga stämningen och att vi kan snacka om allt och driva med varandra osv är bara underbar och den påminner så mycket om svunna tider :P Känns lite som en reklamfilm när man ska marknadsföra sig själv och när man redan gått tillräckligt långt spelar det ingen roll. Man bara forts att bjuda ut sig själv och visar vilken fantastisk människa man är tills det får honom att smälta. För det kommer han att göra för hur skulle han kunna motstå mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar