17 dec. 2007

Horoskop och separationsångest

Lite scary. Läste mitt horoskop på facebook idag:



Sagittarius: You keep trying to express to someone how you feel, but the words aren't coming to you. Try writing things down and you'll get your point across..



Så det är väl dags att snacka med honom nu, på ett eller annat sätt. Vet ej om de menar att jag ska maila honom eller liknande eller bara först skriva ner allt jag vill säga, men det har jag i princip redan gjort. Ja det får lösa sig.


Har ringt och pratat med datorsupporten nu och de kommer hämta min dator inom 3 dagar *panik* Separationsångest. Vill inte vara utan den, men ska den krångla så här så kommer den snart ge mig en hjärtinfarkt också så det är väl bäst så. Ska försöka maila alla viktiga mail och spara alla bilder etc i eftermiddag dock. Usch och tvi! Mycket man ska hinna med :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar