17 dec. 2007

Möte på gång - hur ska det gå?

Nu har jag fått samtal från budfirman som hämtar min datorn imorn kväll :S Så nu måste jag planera vad jag behöver göra med den nu innan de hämtar den *suck* Borde väl försöka spara ner alla bilder och sånt där antar jag *orka*


Sedan tog jag mitt mod till fånga och smsade honom och frågade om vi kunde ses i veckan innan vi åker hem. Ikväll va inte bra för honom så antagligen blir det imorn. Usch börjar bli nervös. Borde inte bli det för vi har ju träffats så här förut, men ja dels för vad jag ska säga och hur jag ska säga det och att det ska bli lämpligt tillfälle och allt det där. Sen ska jag helst komma på något trevligt vi kan göra innan så det inte blir alltför stelt. Inte för att det brukar vara det iofs, samtidigt som det ska va möjligt att ledas in på mer seriöst ämne *suck*


Kommer väl säkert ses, ha det trevligt som vanligt och jag kommer bli frustrerad över att han inte bara kan följa sina känslor och så kommer jag fega ur för att jag inte vill förstöra något mellan oss och fortsätta hoppas på att det finns en liten chans...Forts följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar