21 dec. 2007

Svårt att inte va kär

Ja då var man hemma då. Iaf lite mer tillgång till dator, men har ändå fullt upp de närmsta dagarna. Imorn ska jag typ köpa alla julklappar :S


Idag träffa jag honom en snabbis igen. Känns mest jobbigt för det påminner mig om beslutet jag borde ta. Men vet fortf inte alls hur jag vill göra. Ena stunden när jag är arg och frustrerad så vill jag bara skriva allt till honom så han ska fatta hur illa han gör mig. Vissa stunder tvivlar jag på vad jag sysslar med. Vet ju hur många problem det kan bli mellan oss liksom, men ändå känns det ändå som att det är värt det. Inte ofta man träffar någon som man klickar sådär med. Och ibland känns det som att jag kan vänta hur länge som helst. Bara forts som det är nu och hoppas på att han kommer falla så hårt för mig att det inte längre ska spela någon roll att jag inte är kristen.


Tänkte på det när han va hos mig i tisdags att jag känner att jag blir annorlunda med honom. Inte att jag inte är mig själv men jag känner mig mer social, glad och bara blir en bättre människa liksom. Han har fått mig att växa så mycket de senaste månaderna på så många sätt. Gjort mig mer tolerant och fått mig att våga testa nya saker och han har bara fått mig att må bra. Vet inte hur den här hösten hade vart om jag inte lärt känna honom.


Drömde om honom inatt tror jag eller så var det igår natt. Minns dock inte vad, Inatt vakna jag två ggr i dröm där jag rev citron ha ha. Kanske borde be någon analysera mina drömmar. Det är kul att jag minns så mycket av mina drömmar hela tiden. Igår drömde jag något om ormar också tror jag. Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar