9 dec. 2007

Nu är man bronsfitta då

Inatt var det alltså 3 mån sen jag fick till det. Vart väl inte så mycket raggning igår. Vi va peppsom fan men när vi kom vidare på fest med de vi skulle ut med va de typ nyktra så det kändes rätt b. Kom ner på klubb 50 min innan de stängde. Lite tråkigt, men jag fick iaf dansa lite med han och det kändes bra som vanligt. Vi utbytte blickar och leende som vanligt.


Lite roligt för jag tror han blev lite svartsjuk igår eller så inbillar jag mig bara. Va en kompis till en kille i hans klass på festen. Han hamna bredvid mig på mellanfesten och han verka ju rätt intresserad av mig och sådär. Så när vi kom ner på dansgolvet fick jag frågor om vad denna främling hette eftersom jag suttit bredvid honom, men det hade jag ju inte frågat. He he undrar varför han ville veta det liksom. Ja han verka faktiskt lite sotis så som det framstäldes. Man får hoppas iaf :P


Efterfesten blev iaf lika lugn som förfesten så där hände inget upphetsande direkt. Hemma vid 5 men det var riktigt trevligt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar