1 dec. 2007

Betydelsen av en kyss

Ja min blogg var väl kanske tänkt lite mer från början att jag skulle skriva om sex och dejter och killar jag träffar ute etc, men sen vart det ju tyvärr inte bättre än att jag blev kär. Dessutom i en kristen kille he he. Så nu vet jag inte när jag kommer få sex igen. Eller det hänger ju snarare på om jag glömmer honom och träffar någon annan men just nu är jag ju inte alls i det stadiet. Den som väntar på något gott :P


Lite spännande det här faktiskt eller det blir nästan lite komiskt när man typ går tillbaka så här. För nu blir det som att en kyss skulle betyda så extremt mycket, vilket det absolut inte hade gjort om det hade varit någon annan. För att jag vet att han aldrig skulle göra det utan att vara seriös typ.


Ja vi får väl se vad som händer om jag nånsin får den där kyssen eller får vända mig om efter något annat. Tiden går så fort och om några veckor kanske man är någon helt annanstans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar