28 dec. 2007

Komplicerat kärleksliv

Ja då var det flera dagar sedan man skrev. Har ju vart i obygden nästan en vecka. Verkar dock vara fler bloggare som tagit julledigt. Har iaf haft det grymt skönt. Åkte bort för att ta det lugnt och koppla av och det är precis det jag har gjort nu. Sovit massa och försökt att inte tänka på något jobbigt. Så nu blir det väl till att ta tag i pluggböckerna snart igen :(


Pratade med honom i förrgår och det var trevligt. Han verkade iaf tycka det var trevligt att snacka så det kändes bara bra som vanligt. Dock något frustrerande när man inser hur bra vi klickar när det inte verkar bli något mer. Vi kan liksom snacka i timmar och allt bara flyter. Känner också att han lockar fram mina bästa sidor. Inte ofta man känner sådär med någon och när jag tänkt efter nu vet jag inte om jag gjort det med någon annan än senaste exet :( Funderar också på om jag nånsin klickat så med någon fast vänskapligt.. inte vad jag kan komma på tyvärr, men det kanske bara är tecken på brist till riktigt nära vänner eller vad vet jag.


Tänkt rätt mycket på exet nu också. Blir ju så när man är hemma och allting påminner om det förflutna. Vet inte om jag nånsin kommer kunna glömma och komma över. Känns som jag aldrig kommer kunna träffa honom och att det skulle kännas normalt.. men man får väl hoppas att det kommer hända, men just nu känner jag inte att jag kommit över honom. Var dum nog att läsa gamla mail härrom dagen som drog upp massa gamla minnen och man har ju en tendens att lyfta upp en person till skyarna och glömma allt dåligt.


Så mitt kärleksliv är väl inte det bästa för tillfället men känner ändå hopp. Vem vet en dag kanske han tar sitt förnuft till fånga eller så kanske mina känslor svalnar. Kanske är det inte meningen att vi ska va tillsammans och kanske skulle det aldrig funka men man får ju aldrig veta om man aldrig får testa och det är sådant som är frustrerande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar