7 dec. 2007

Bronsfitta imorn!! :S

Ja imorn blir man bronsfitta då. Ja om jag inte får till det inatt vilket jag inte räknar med då jag inte har planer att ragga på någon ny. Men det känns inte så illa faktiskt. Har bara konstaterat att det är det längsta jag någonsin vart utan sex (dvs 3 månader). Inte för att det är svårt som tjej att få något om man vill bara att jag fastnat för fel person :P


 Håller på att göra mig redo för fest ikväll. Hade egentligen tänkt ta det lugnt ikväll pga närliggande tenta, men nu kommer jag nog få träffa en speciell person ikväll ;-) Funderar på om jag borde försöka ta första steget nu eller hur länge jag ska vänta. Kanske kommer han aldrig erkänna nåt för sig själv så att det leder till några iniativ, men samtidigt så rädd att skrämma bort honom. Vi får se vad jag gör. Kan ju bero på mängden alkohol i kroppen också ;-) Hoppas på en trevlig kväll i vilket fall!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med jakten ikväll då... så du slipper epitetet bronsfitta. *S*

    SvaraRadera
  2. Lycka till Marion O!Med ditt sätt att räkna så är jag Guldkuk :)

    SvaraRadera