15 dec. 2007

Nattliga tankar om kärlek

Hm känner att jag är på lite dåligt humör. Har iaf bestämt mig för att jag ska försöka snacka med honom nu och säga vad jag känner. Om hur jag uppfattar situationen och att jag tycker det är jobbigt när han inte är tydlig mot mig. Eftersom jag gillar honom så mycket osv. Jag kan inte gå runt och hoppas på saker i all evighet. Hoppas bara jag får chansen snart innan vi åker hem.


Han är på fest i huset idag så har sagt att han kan passera mig på vägen hem, vilket jag inte tror han kommer göra. För han kommer va artig och tro att jag sover. Men i själva verket har jag och en kompis kollat på kärleksfilm och undrat varför inte killar är som på film och lyssnat på snyftig musik och hoppats vi också ska träffa nån snart ha ha. Man gör inte det när man är så här va? Ha ha ha.


Kan man inte bara hoppas över det här stadiet med struligheter och gå rätt på det bra. För jag hoppas och tror fortf att det kan bli vi två en dag. Jag kanske är dum och patetisk, men vet hur bra det hade funkat. Och den här känslan har jag haft innan, med mitt ex. Mycket som påminner så mycket om hur det var med honom. Där tog det tre år innan det blev något. Så länge tänker jag inte vänta denna gång, men jag hade rätt och vi blev det perfekta paret som jag alltid sa att vi skulle bli. Låt mig få ha rätt denna gången med!

1 kommentar:

  1. hehe det finns sånna killar men tror du dom säger det då..... då blir dom ju mobbade i flera år ^^

    SvaraRadera