22 dec. 2007

R.I.P. Flisan

Tyvarr blir nog detta inlagget utan svenska bokstaver. Sitter vid min brors dator och vet ej hur man far till det tyvarr. Har iaf kopt nastan alla julklappar idag. Gick riktigt bra. Var pa stan fran 11-19 typ. Fixat julgran ocksa. Vi har vart riktigt duktiga. Nu ska bara alla julklappar slas in. Imorn ska jag till pappa och baka pepparkakor och fira lilljul.

Laste tyvarr att lilla Flisan (http://tidigmamma.blogg.se/) somnat in igar. Samtidigt som jag forstas blev ledsen kandes det anda bra att det gick fort pa slutet sa att hannes lidande inte blev alltfor langt. Har foljt med i bloggen lange och hoppats att detta inte skulle behova handa!! Mina tankar gar forstas till hennes foraldrar som har varit sa starka genom allt som hant.

I ovrigt tanker jag forstas mycket pa honom och vad som ska handa och det som hant. Dessutom blir det manga tankar pa exet ocksa nu nar man ar hemma sa kommer alla minnen upp. Sa sjukt manga saker jag saknar ocksa och det kanns jattejobbigt. Ofta for att jag kanner mig sa ensam ocksa nar jag ar hemma. Tidigare hade jag alltid honom, men nu ar det inte langre roligt att vara hemma. Inget som drar mig hit. Snart ett ar av ensamhet. Det tar sa pa mig. Jag vill ma bra! Forsakt allt for att gora det aven ensam. Funkar ratt bra men det ar ju nagot som saknas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar