12 dec. 2007

Ska jag våga hoppa?

Ja nu har jag vart lite dålig att skriva de senaste dagarna. Det mesta kuliga händer ju på helgerna och nu är det tyvärr mest tentaplugg för min del. Så på kärleksfronten inget nytt. Snacka lite med honom igår bara, men inte mycket mer som hänt. Hade lite trevlig sexdröm igårnatt som jag vakna ur när klockan ringde. Då vart man ju något irriterad, men hann leka lite medan mobilen snooza he he.


Enl råd från kompis tycker hon att jag ska se till att bjuda hem honom, förföra honom ha ha och sen försöka få honom att sova över här igen.. Hm frågan är om det är lättare än att få till en kyss eller nåt sånt. Känns bara som man verkligen vill ha rätt situation osv om det ska bli en kyss, men någon sådan blir väl aldrig så det gäller väl bara att våga, hoppa och så får det bära eller brista ;-)


Man vill ju inte riskera att fastna i the friendzone heller ha ha, men vet inte om man kan göra det och forts som vi gör även om inget för visso har hänt mellan oss, men det känns ändå hela tiden som en spänning man nog inte har med vanliga killkompisar iaf. Så störande, vill få det goda utan att behöva utsätta mig för det jobbiga :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar