19 dec. 2007

Hur ska jag fånga honom? Sumpade planen

Nu har de hämtat min dator så kommer nog inte va så bra på att blogga de närmsta dagarna :(


Fegade ur igår iaf, men hade en trevlig kväll. Lagade mat tillsammans och snackade och då kom vi in på förhållanden osv. Om man ska vara rak och ärlig och varför folk gör som de gör osv. Var ju egentligen läge där att komma över till det jag ville snacka om, men ville inte göra det så tidigt på kvällen...


Sedan skulle jag lära mig att dricka te. Var trevligt men då kom vi in på helt andra ämnen så det inte alls blev så lätt. Efter det spelade vi TV-spel och att från det komma in på allvarligt samtal var ju kanske inte det lättaste.


Ska för visso inte skylla ifrån mig. Mest beror det väl på att jag är så rädd att förlora det vi har. Har tänkt och tänkt, men det känns som jag inte kommer längre. Jag vill någonting som jag inte vet hur jag ska uppnå. Alla förslag känns som de kommer att misslyckas liksom.


Fundera på om jag skulle maila honom för då kan jag verkligen få ner allt jag vill säga och har tid att formulera det på rätt sätt och han har tid att tänka, men o andra sidan tror jag det leder till att hans förnuft kommer råda. Varför är jag egentligen rädd att han ska följa sitt förnuft. Vill ju inte han ska ta ett förhastat beslut och sen ta tillbaka det heller. Känns som sagt som att det blir fel hur jag än gör. Någon som har ett bättre förslag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar