2 dec. 2007

Sumpade chans till hångel

Ja då va man precis hemkommen från en utekväll. Följde med en kompis som ville ragga på en kille hon visste skulle va där, som tyvärr inte dök upp :( Va seg redan när vi gick ut så det kändes väl sådär och inte riktigt min typ av musik, men klart man ställer upp!


Många killar där och en som stötte rätt rejält på mig. Satt och snackade ett tag och det var ju trevligt och han såg rätt bra ut med. Övervägde ett tag om jag skulle satsa och få lite hångel. Det är ju alltid trevligt och det var tusen år sedan sist känns det som, men efter övervägningar kom jag fram till att det var ju inte det jag egentligen ville och jag är beredd att vänta lite till på den jag egentligen vill ha.  


Bara skönt att veta att man har alternativ eller att det finns killar som kan intressera sig för en osv. Är ju bara så rädd att saker och ting inte skall gå som jag vill och sen kanske att vi ska va för olika så det ska bli problem, men just nu är jag bara så kär och vi funkar ju jättebra ihop nu. Tyvärr är det väl som flest killar som raggar på en när man inte är intresserad just för att man är lite svårfångad då. Lagen om allts jävlighet! Men om jag ångrar mig finns det nog någon annan som är intresserad..

2 kommentarer:

  1. klart man ställer upp.. okej.. varför är det klart?

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl klart att man ställer upp på en av sina bästa vänner om hon vill gå dit och såklart inte vill gå dit ensam även om jag egentligen inte var så sugen på att gå dit

    SvaraRadera