5 dec. 2007

Kärlek är fantastiskt!!

Hemkommen efter en mycket trevlig kväll! Åh bara hoppar omkring på mina rosa moln och bara ler. Borde inte va så här glad, men det är jag. Tror det kallas kärlek. Vi mysbråka lite idag. Jag försökte kittla honom, men han höll fast mig he he. Av en kompis kallat kärleksbråk he he. Kan det inte få leda till mer snart eller tänker han förneka detta för aldrig.


Men just nu bryr jag mig inte utan är naiv nog att vara lycklig för nåt som kanske inte kommer hända, men just nu är jag bara lycklig för allt det underbara jag får så får jag ta den smällen nån annan gång när det går upp ett ljus för mig att det aldrig kommer hända, eller så kommer det det :P Vi får se.


Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll igen, eller snarare inte somna vilket hände igår när jag bara låg och tänkte på vad som hänt. Ser hans leende framför mig och allt det där fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar